Inovativen plesni izziv
Za dodajanje mejnikov pošlji elektronsko pošto na info@adrifund.com. Napiši katere naloge si že opravil in katere ti še ostanejo.
S tem ko predstaviš načrt za uresničitev tvojega projekta, povečaš zaupanje svojih potencialnih podpornikov.
Kristina in Fernando, ki sta se srečala v okviru ljubljanskega baleta, stopata na svojo pot, stran od varnega zavetja institucije, pri čemer ni naključje, da v prvem skupnem plesnem projektu potiskata meje izven sveta, ki mu vlada pet osnovnih čutov. Potujeta tja, kjer se skrivajo vsi še ne ujeti delčki sporočil, ki jih prejemamo iz okolja. Morda ju vleče tja ravno zato, da bi razširila obzorja, ki jima jo na novo odkrita umetniška svoboda dopušča.
Medtem, ko to berete, se odvija prva faza plesnega doživetja. Na internetni strani www.foundintranslation.si poteka izmenjava različnih materialov, ki jih drug drugemu pošiljata Kristina in Fernando. Obiskovalcem spletne strani ponujata svojevrsten vpogled v nastajane predstave.
Plesalca skozi odzive telesa raziskujeta vprašanja in odgovore o večnosti, ljubezni, vrednotah in resnici. Usvarjata gibalni material in gradita predstavo. Rojevajo se drugačne oblike razumevanja in opazovanja. Drug drugemu ponujata goloto najglobijh strahov in dvomov ter upov in tako gradita nov odnos.
Avtor glasbe Kleemar, tako kot plesalca raziskuje skrite harmonije in preslišane ritme. Skozi različne principe glasbenega ustvarjanja ponuja glasbeno panoramo, ki ves čas spremlja Kristino in Feranda v njunem raziskovanju.
V naslednji fazi se bosta umetnika srečala v Ljubljani, v uprizoritvenem prostoru Foundus(Tobačna Ljubljana ), kjer bo nastala nova plesna predstava, ki bo doživela premiero 24.maja v Ljubljani, ter dve ponovitvi 25. in 26. maja 2017.
Inovativen plesni podvig, ki pred seboj odpira vrata ter umetnika in gledalce usmerja na pot v pozabljeno znano. Kristina in Fernando stremita k ponovnemu odkritju in ovrednotenju sporazumevanja med vsemi nami.
Danes, ko sporočila okoli nas potujejo prehitro in mnogo le-teh ostane spregledanih, so vprašanja, ki jih predstava postavlja, še posebej relevantna.
In, ko se zdi, da nismo več edini ustvarjaci naših želja, se radovedna plesalca sprašujeta - Na kaj se še lahko zanesemo?
Kako opazovati sebe in druge, da bomo imeli možnost sporočati in razumeti tisto, česar ne povemo z besedami. Kdaj si lahko privoščimo slepo zaupati občutkom? Kako v svetu, ki mu vladajo informacije in impulzi, razvitidojemljivo osebnost, ki bi znala te informacije pravilno razbirati?
Plesna predstava želi ustvariti doživetje, ki potrebuje le čuječno zavest, katera bo razumela in začutila brezmejnost sveta.
PLESALKA, KOREOGRAFINJA IN PERFORMERKA rojena v Ljubljani, je začela svojo plesno pot na Srednji glasbeni in baletni šoli v Ljubljani. Po končanem šolanju je postala članica ljubljanskega baletnega ansambla. Svoje znanje je izpopolnjevala na različnih delavnicah in seminarjih (Imupls Tanz, Dunaj; Centre National de la Danse, Pariz). Kmalu je začela koreografirati krajša dela, v sezoni 2012/2013 pa je na odru ljubljanske opere ustvarila prvo daljšo koreografijo Otroci z roba resničnosti v okviru baletnega večera Stravinski. Kasneje se je za eno sezono pridružila plesnemu ansamblu graškega opernega gledališča. Kot plesalka je sodelovala z različnimi pedagogi in koreografi (Fernando Troya, Rosana Hribar, Gregor Luštek, Goran Bogdanovski, Alexander Ekman, Tillman O’Donnel, David Dawson, James Cousins, Philip Taylor). Kot soavtorica in performerka je z Živo Petrič sodelovala pri produkciji različnih videov v katerih sta avtorici raziskovali preplet različnih medijev, kot so video, fotografija, ples in inštalacija, ter odnos med njimi. Je soavtorica plesno-performativnega projekta Globina (po)gleda, ki je doživel premiero junija 2016, v uprizoritvenem prostoru -3 v SNG Opera in balet Ljubljani. V letu 2017 je zapustila operno baletno hišo in se podala na pot svobodne umetnice, z razlogom, da razišče svoj lasten gibalni jezik. Raziskuje gibalno performativne discipline na različnih izobraževanjih in delavnicah (Praksa Avtentičnega gibanja, Peeping Tom, Via Negativa).
PLESALEC, KOREOGRAF IN PEDAGOG rojen v Madridu, kjer je v letih 2004 do2008 opravil klasično izobraževanje na Kraljevem konservatoriju. Po kočanem študiju plesa se je pridružil Nurenberškemu baletu, kjer je sodeloval z Goyom Monterom, nato pa z Stephanom Tossom v Hessisches Staatstheater Wiesbadenbaletu. Leta 2011 se je pridružil Nizozemskemu plesnemu teatru II. Po treh sezonah je postal svobodni umetnik, koreograf, pedagog, plesalec in plesni asistent. V različnih plesnih gledališčih postavlja balete koreografov Alexandra Ekmana, Ivana Pereza in Jirija Pkorniya. V Ljubljani je v sezoni 2015/2016 postavil plesno uspešnico Kaktusi v koreografiji Aleksandra Ekmana. Kot koreograf je ustvaril produkcije Esential Rights in Whitering, plesni solo, nedavno nagrajen na Festivalu plesnih solov v Stuttgartu in prejel tretjo nagrado na letošnjem Varšavskem koreografskem tekmovanju. V sezoni 2017/2018 je koreografiral svoje prvo daljše delo imenovano Uncertain Distances za finski balet. Trenutno opravlja študij koreografije na Superior Conservatory of Dancev Madridu. Njegovo glavno vodilo pa je izoblikovati svojo lastno koreografsko vizijo in besednjak, ki bi mu omogočala raziskovati tematike, ki ga zanimajo.
Zbrali smo že nekaj sredstev, vendar za vrhunsko izvedbo tovrstnih dogodkov potrebujemo vašo podporo. Tovrstna doživetja so priložnosti za povezovanje in odkrivanje pozabljenih vedenj in občutij. Verjamemo, da bomo obogatil naš skupen obstoj , del katerega smo vsi. Skupaj.
Hvaležni smo za pozornost, ki se nam jo namenili in veseli bomo vsakega vašega prispevka.
Najdeno s prevodom.
Najdemo se v Foundsu.
Idejna zasnova, izvedba : Kristina Aleksova
Soavtor, nastopajoči: Fernando Troya
Foto, video, oblikovanje: Živa Petrič & Sabell-Christina Fabian
Glasba: Kleemar
Web design: Gorazd Guštin
Scenografija in oblikovanje svetlobe: Dejan Filipović
Producent: Nina Smerkol
Koprodukcija: Kulturno društvo Center 21 & Hupa Brajdić
Projekt podpira Mestna občina Ljubljana – oddelek za kulturo
Adrifund, spletna platforma za množično financiranje, d.o.o. © 2022